Rattelse

Maste skriva och ratta mitt forra inlagg, 140 doda i Vietnam! Maste erkanna att det kanns riktigt bra nu att vi pga av slumpen, eller omen, bestamde oss for att inte aka tillbaka till Vietnam.

Bali narmar sig nu med stormsteg och da aterstar bara ett problem! Kommer vi att fa komma in i landet? Eller ar vi som vi hort ryktas svartlistade dar nu pga av att vi  av en handelse stannde dar illegalt i nagra dagar? Vad gor vi da? Jag antar att det ar ett problem vi far losa da, for det mesta har det ju faktiskt gatt riktigt bra for oss tva av nagon outgrundlig anledning. Vi kan prata oss till och igenom det mesta, vi kom ju som sagt in i Vietnam trots att det inte borde gatt....... 
Imorgon bar det av till Bangkok dar vi stannar i nagra dagar innan vi flyger vidare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var ett förfärligt flackande av och an genom sydostasien. Valet att lämna Vietnam just nu tycker jag var väl genomtänkt, även om det skedde i en grisblink. Kambodja låter spännande, ser fram emot lite bilder därifrån.

2008-08-12 @ 23:21:08
Postat av: mamma

Jag glömde visst skriva vem jag var, men det kanske du kunde gissa ändå?

2008-08-21 @ 22:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0