Njuter av livet!

Jaha da har det hunnit handa massa massa saker igen!

For tillfallet befinner vi oss i Paihia som ar heelt underbart, har bor vi bo ett 5 stjarnigt hostel och njuter av dagarna som gar!

Fran Taupo akte vi vidare till Rotorua, dar luktade det inte direkt hallon och rabarber ty det ar fullt med varma kallor och overallt luktar det aggfis av sulfat!! Annars hade vi det valdigt bra dar, vi var och klattrade pa ett inomhustalle vilket var riktigt riktigt roligt! Det visade sig att killen som agde stallet hade bott i Sverige ett tag och kunde lite svenska!
Fran Rotorua akte vi vidare till Auckland dar vi spenderade 1,5 dag,. Vi gick pa en jattefin restaurang och at dyr mat och drack dyrt vin for en gangs skull och "firade" att det bara ar manad tills jag aker vidare till Singapore (Hjalp vad tiden gar fort!!) och levde jet-setlivet for en kvall, vi sminkade oss for forsta gangen pa manader och kande knappt igen oss sjalva! Dagen darpa spenderade vi i en secondhand butik och sedan pa en buss som var 3 timmar forsenad till Paihia dar vi nu befinner oss.  Nu ska vi ut pa en overnattningskryssning dar vi ska fiska var egen middag, paddla kajak bland delfiner och snorkla och sedan dega pa en liten o och pa fredag ska vi ut och dyka! Sa vi har det vi ser framemot! I borjan av maj ska vi wwoofa pa ett Tibetanskt buddhisttempel vilket ocksa ska bli valdigt roligt!


Kom pa att jag kanske inte berattat att jag har lite andrade resplaner? Den 20 maj kommer jag att aka till Singapore, fran Singapore till Malaysia sedan Borneo dar jag ska mota upp med Erika igen. Sedan aker vi tillsammans till Vietnam, Laos, Kina och ev Tibet. Sedan aker jag sjalv vidare till ev. Japan for att sedan avsluta min resa i Thailand innan hemfard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0